CODINI, Anna Paola
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.094
EU - Europa 1.708
AS - Asia 817
AF - Africa 6
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
SA - Sud America 5
OC - Oceania 1
Totale 4.637
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.083
CN - Cina 547
IT - Italia 537
UA - Ucraina 417
DE - Germania 194
FI - Finlandia 143
PL - Polonia 128
GB - Regno Unito 123
HK - Hong Kong 120
SG - Singapore 87
IE - Irlanda 66
IN - India 36
FR - Francia 31
NL - Olanda 17
BE - Belgio 13
CA - Canada 10
RO - Romania 10
CH - Svizzera 8
TR - Turchia 7
VN - Vietnam 7
EU - Europa 6
CZ - Repubblica Ceca 5
BR - Brasile 4
RU - Federazione Russa 4
TW - Taiwan 4
MU - Mauritius 3
SE - Svezia 3
GR - Grecia 2
MT - Malta 2
PK - Pakistan 2
ZW - Zimbabwe 2
AU - Australia 1
BD - Bangladesh 1
DK - Danimarca 1
ES - Italia 1
ID - Indonesia 1
JP - Giappone 1
KR - Corea 1
KZ - Kazakistan 1
LU - Lussemburgo 1
MA - Marocco 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
PE - Perù 1
SA - Arabia Saudita 1
SI - Slovenia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
Totale 4.637
Città #
Jacksonville 309
Woodbridge 171
Fairfield 160
Chandler 143
Princeton 130
Houston 129
Warsaw 128
Ann Arbor 127
Brescia 125
Hong Kong 118
Nanjing 117
Ashburn 116
Beijing 102
Wilmington 94
Helsinki 88
Cambridge 87
Dearborn 79
Dublin 65
Seattle 56
Milan 51
New York 50
Changsha 40
Singapore 36
Nanchang 35
Des Moines 33
Dallas 31
Hebei 31
Jinan 30
Shenyang 24
Verona 24
Boardman 23
Tianjin 21
Weehawken 20
Hangzhou 19
Lancaster 19
Ningbo 17
Haikou 16
San Diego 16
Jiaxing 15
Rome 15
Brussels 12
Kunming 11
Constanta 10
Florence 10
Taizhou 10
Guangzhou 9
Los Angeles 9
Zhengzhou 9
Toronto 8
Lanzhou 7
Mumbai 7
Orange 7
Redwood City 7
Rho 7
San Francisco 7
Munich 6
Carignano 5
Changchun 5
Hefei 5
Latina 5
London 5
Lugano 5
Brno 4
Dong Ket 4
Padova 4
Saronno 4
Taiyuan 4
Auburn Hills 3
Bari 3
Bergamo 3
Blackpool 3
Carate Urio 3
Cleveland 3
Coccaglio 3
Fuzhou 3
Ghedi 3
Ho Chi Minh City 3
Mantova 3
Perugia 3
Sirmione 3
Sivas 3
Soncino 3
Sorengo 3
Sossano 3
Sulzano 3
Trento 3
Altofonte 2
Athens 2
Augusta 2
Bedburg 2
Bellano 2
Berlin 2
Casavatore 2
Chengdu 2
Chongqing 2
Codogno 2
Concesio 2
Corciano 2
Coriano 2
Curno 2
Totale 3.181
Nome #
Does Nationality Matter in Eco-Behaviour? 275
Time Horizon and Green Consumption 177
Tourism experience and destination image: the case of Garda Lake 149
Business networks along innovation lifecycle 147
Why not promote promotion for green consumption? The controversial role of Regulatory Focus 138
Being green: from attitude to actual consumption 132
Short time and long time in green consumption: the role of time horizon 111
The relationship between customer value and pricing strategies: an empirical test 102
A study on psychological conditions and green consumption 101
Green behavior: how to encourage it 100
Ecodesign Strategies and Customer Value: a Conjoint Approach 98
Knowledge co-creation in Open Innovation Digital Platforms: processes, tools and services 97
The Role of Marketing's Knowledge in New Products Development: Theory and Entrepreneurial Practices 93
Knowledge-based innovation: la conoscenza al servizio dell'innovazione 89
Overcoming cultural barriers in open innovation processes through intermediaries: a theoretical framework 89
Eco-awareness, eco-responsibility and eco-behaviour: a cross-country analysis 86
Does animal welfare matter for the consumer? A study on the case of clothing brands 85
Consumo sostenibile e tratti della personalità 80
Time horizon e consumo green 80
Customer value of Product Service System and service-chain reengineering 76
Regulatory focus and green consumption: the controversial role of prevention 76
Alla ricerca del consumatore ecologico: un modello di analisi 76
Stimolare le scelte di consumo green 75
Improving knowledge dissemination and usage in new product development: the role of Product Data Management Systems 74
Striving to Promote Green Consumption: the Impact of Regulatory Focus and Time Horizon 69
Freitag: il recycling nel settore degli accessori di moda 63
The role of culture in open innovation processes through intermediaries: towards a theoretical framework 61
Le cooperative sociali. Assetti di governance e aspetti di gestione 60
Processi di internazionalizzazione: Iseo Serrature 59
L’evoluzione dei servizi all’innovazione: il ruolo dell’intermediario in una prospettiva knowledge-based 59
Esperienze di business marketing: il caso 1 city.biz 57
Managing Supplier Relationships on line: the Role of E-Marketplaces in Demand Chain Management 57
Esperienza di visita museale e Cultural Heritage: un’indagine su “Il Vittoriale degli Italiani” 57
Co-creation in Small-Medium Enterprises and Open Innovation Intermadiaries: the case of "Mercatodellinnovazione.it" 57
Strategie di Servitization e valore per il cliente: una proposta metodologica. Paper del Dipartimento di Economia Aziendale dell'Università degli Studi di Brescia 56
Approcci knowledge-based allo sviluppo di nuovi prodotti nei mercati industriali 54
I codici etici nelle cooperative sociali, Paper del Dipartimento di Economia Aziendale Università degli Studi di Brescia 53
I codici etici nelle cooperative sociali 53
Lo sviluppo di nuovi prodotti in una prospettiva relazionale 53
Open Innovation and Business Model Evolution in Business to Business Markets 51
Il ruolo delle Autorità garanti della concorrenza 49
Strutture organizzative e assetti di governance del non profit 49
Consumer preferences towards animal-friendly fashion products: an application to the Italian market 49
Strutture organizzative e assetti di governance del non profit, Paper del Dipartimento di Economia Aziendale Università degli Studi di Brescia 48
Strategie di Servitization e valore per il cliente: una proposta metodologica 48
Gestione strategica degli approvvigionamenti e servizio al cliente nel settore della meccanica varia, Paper del Dipartimento di Economia Aziendale Università degli Studi di Brescia 47
L'impresa e il suo governo 47
Increasing Economic and Financial Performances through Purchasing Management: the Results of an Empirical Research 47
La comunicazione obbligatoria 47
Gestire e organizzare i processi innovativi con un approccio cognitivo. Il caso di un'impresa industriale. 46
Improving knowledge dissemination and usage in new product development: the role of PDM systems 46
Processi di Open Innovation per la co-creazione di valore. Verso la definizione di un modello di analisi. 46
The great Millennials’ trouble: leading or confused green generation? An Italian insight 46
Business Model Innovation and exaptation: a new way of innovating in SMEs 45
Evoluzione delle politiche di approvvigionamento e servizio al cliente. Alcune evidenze empiriche dall'industria meccanica. 45
Pricing policies and value for the customer: evidences from household appliance sector 43
L’impresa e il suo governo 42
L'innovazione di prodotto: genesi e sviluppo delle recenti innovazioni 42
Marketing e innovazione di prodotto 41
L'impresa: finalità e obiettivi 41
L’accidentato cammino della liberalizzazione: un esempio emblematico 40
The Evolution of Business Networks along Innovation Lifetime cycle: a Longitudinal Study 40
Governo della concorrenza e ruolo delle Authorities nell'Unione Europea, Paper del Dipartimento di Economia Aziendale Università degli Studi di Brescia 39
From collection to co-creation: towards a new role for Open Innovation Intermediaries 37
The Role of Open Innovation and Value Co-creation in the Challenging Transition from Industry 4.0 to Society 5.0: Toward a Theoretical Framework 34
From Knowledge Ecosystems to Capabilities Ecosystems: When Open Innovation Digital Platforms Lead to Value Co-creation 32
Motivating reasons and hurdles for ethical purchases Among GEN Z consumers 26
Gen Z and Sustainable Tourism Stay: the Role of Collective Efficacy 21
Generation Z: Values and Motivations Fostering Ethical Consumption 14
Seniors and technology: can cognitive age and life events explain the gaps? 12
Fostering innovations for a better society: the role of markets for ideas 10
“I am not unsustainable; I am on holiday!” moral disengagement and the holiday mindset of young travellers during a cruise 9
Focusing exaptation processes by microfoundational lens : a historical analysis 5
La comunicazione obbligatoria 2
Totale 4.760
Categoria #
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selected - selezionate 0
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Totale 20.335


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020904 0 0 21 84 36 160 84 110 57 239 41 72
2020/2021773 6 82 18 80 15 94 31 96 138 99 99 15
2021/2022521 37 93 4 16 7 47 16 43 42 35 47 134
2022/2023443 77 25 21 47 27 109 5 35 47 3 22 25
2023/2024605 22 18 45 81 24 68 41 14 142 32 17 101
2024/202535 24 11 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 4.760