CODINI, Anna Paola
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 2.194
EU - Europa 1.812
AS - Asia 1.043
AF - Africa 6
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 6
SA - Sud America 6
OC - Oceania 1
Totale 5.068
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.183
IT - Italia 561
CN - Cina 549
UA - Ucraina 417
SG - Singapore 236
DE - Germania 194
FI - Finlandia 144
PL - Polonia 133
GB - Regno Unito 123
HK - Hong Kong 122
TR - Turchia 69
IE - Irlanda 66
RU - Federazione Russa 63
FR - Francia 38
IN - India 36
NL - Olanda 20
BE - Belgio 13
CA - Canada 10
RO - Romania 10
CH - Svizzera 8
NP - Nepal 8
VN - Vietnam 7
EU - Europa 6
CZ - Repubblica Ceca 5
BR - Brasile 4
SE - Svezia 4
TW - Taiwan 4
ID - Indonesia 3
MU - Mauritius 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
AT - Austria 2
GR - Grecia 2
MT - Malta 2
PK - Pakistan 2
ZW - Zimbabwe 2
AU - Australia 1
BD - Bangladesh 1
DK - Danimarca 1
EC - Ecuador 1
ES - Italia 1
JP - Giappone 1
KR - Corea 1
KZ - Kazakistan 1
LU - Lussemburgo 1
MA - Marocco 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
PE - Perù 1
PH - Filippine 1
SA - Arabia Saudita 1
SI - Slovenia 1
Totale 5.068
Città #
Jacksonville 309
Singapore 183
Woodbridge 171
Fairfield 160
Chandler 143
Ashburn 132
Princeton 130
Houston 129
Warsaw 129
Ann Arbor 127
Brescia 127
Hong Kong 118
Nanjing 117
Beijing 102
Wilmington 94
Helsinki 89
Cambridge 87
Dearborn 79
Dublin 65
Istanbul 62
Milan 56
Seattle 56
New York 50
Changsha 40
Nanchang 35
Moscow 34
Des Moines 33
Dallas 31
Hebei 31
Jinan 30
Shenyang 24
Verona 24
Boardman 23
Tianjin 21
Weehawken 20
Hangzhou 19
Lancaster 19
Ningbo 17
Haikou 16
Rome 16
San Diego 16
Jiaxing 15
Brussels 12
Kunming 11
Constanta 10
Florence 10
Los Angeles 10
Taizhou 10
Guangzhou 9
Zhengzhou 9
Toronto 8
Lanzhou 7
Mumbai 7
Orange 7
Redwood City 7
Rho 7
San Francisco 7
Munich 6
Carignano 5
Changchun 5
Hefei 5
Latina 5
London 5
Lugano 5
Amsterdam 4
Brno 4
Dong Ket 4
Ghedi 4
Kathmandu 4
Padova 4
Poznan 4
Saronno 4
Taiyuan 4
Turin 4
Auburn Hills 3
Bari 3
Bergamo 3
Blackpool 3
Carate Urio 3
Cleveland 3
Coccaglio 3
Fuzhou 3
Ho Chi Minh City 3
Jakarta 3
Mantova 3
Perugia 3
Romola 3
Sirmione 3
Sivas 3
Soncino 3
Sorengo 3
Sossano 3
Sulzano 3
Trento 3
Altofonte 2
Athens 2
Augusta 2
Bedburg 2
Bellano 2
Berlin 2
Totale 3.458
Nome #
Does Nationality Matter in Eco-Behaviour? 283
Time Horizon and Green Consumption 181
Tourism experience and destination image: the case of Garda Lake 159
Business networks along innovation lifecycle 158
Why not promote promotion for green consumption? The controversial role of Regulatory Focus 151
Being green: from attitude to actual consumption 138
Short time and long time in green consumption: the role of time horizon 115
The relationship between customer value and pricing strategies: an empirical test 106
Green behavior: how to encourage it 106
A study on psychological conditions and green consumption 105
Ecodesign Strategies and Customer Value: a Conjoint Approach 104
Knowledge-based innovation: la conoscenza al servizio dell'innovazione 101
Knowledge co-creation in Open Innovation Digital Platforms: processes, tools and services 101
The Role of Marketing's Knowledge in New Products Development: Theory and Entrepreneurial Practices 97
Overcoming cultural barriers in open innovation processes through intermediaries: a theoretical framework 94
Eco-awareness, eco-responsibility and eco-behaviour: a cross-country analysis 92
Does animal welfare matter for the consumer? A study on the case of clothing brands 90
Consumo sostenibile e tratti della personalità 88
Time horizon e consumo green 86
Alla ricerca del consumatore ecologico: un modello di analisi 83
Customer value of Product Service System and service-chain reengineering 82
Stimolare le scelte di consumo green 82
Regulatory focus and green consumption: the controversial role of prevention 82
Improving knowledge dissemination and usage in new product development: the role of Product Data Management Systems 78
Striving to Promote Green Consumption: the Impact of Regulatory Focus and Time Horizon 74
Freitag: il recycling nel settore degli accessori di moda 69
The role of culture in open innovation processes through intermediaries: towards a theoretical framework 65
Le cooperative sociali. Assetti di governance e aspetti di gestione 64
Processi di internazionalizzazione: Iseo Serrature 64
Esperienze di business marketing: il caso 1 city.biz 63
L’evoluzione dei servizi all’innovazione: il ruolo dell’intermediario in una prospettiva knowledge-based 63
Managing Supplier Relationships on line: the Role of E-Marketplaces in Demand Chain Management 62
Esperienza di visita museale e Cultural Heritage: un’indagine su “Il Vittoriale degli Italiani” 62
Approcci knowledge-based allo sviluppo di nuovi prodotti nei mercati industriali 61
Strategie di Servitization e valore per il cliente: una proposta metodologica. Paper del Dipartimento di Economia Aziendale dell'Università degli Studi di Brescia 61
Co-creation in Small-Medium Enterprises and Open Innovation Intermadiaries: the case of "Mercatodellinnovazione.it" 61
Lo sviluppo di nuovi prodotti in una prospettiva relazionale 58
I codici etici nelle cooperative sociali, Paper del Dipartimento di Economia Aziendale Università degli Studi di Brescia 56
I codici etici nelle cooperative sociali 56
Il ruolo delle Autorità garanti della concorrenza 55
Open Innovation and Business Model Evolution in Business to Business Markets 55
Consumer preferences towards animal-friendly fashion products: an application to the Italian market 55
Strutture organizzative e assetti di governance del non profit 54
Business Model Innovation and exaptation: a new way of innovating in SMEs 53
Strutture organizzative e assetti di governance del non profit, Paper del Dipartimento di Economia Aziendale Università degli Studi di Brescia 52
Improving knowledge dissemination and usage in new product development: the role of PDM systems 52
Strategie di Servitization e valore per il cliente: una proposta metodologica 52
Gestione strategica degli approvvigionamenti e servizio al cliente nel settore della meccanica varia, Paper del Dipartimento di Economia Aziendale Università degli Studi di Brescia 51
Evoluzione delle politiche di approvvigionamento e servizio al cliente. Alcune evidenze empiriche dall'industria meccanica. 51
Increasing Economic and Financial Performances through Purchasing Management: the Results of an Empirical Research 51
L'impresa: finalità e obiettivi 51
La comunicazione obbligatoria 51
Processi di Open Innovation per la co-creazione di valore. Verso la definizione di un modello di analisi. 51
L'impresa e il suo governo 50
Gestire e organizzare i processi innovativi con un approccio cognitivo. Il caso di un'impresa industriale. 50
The great Millennials’ trouble: leading or confused green generation? An Italian insight 50
Pricing policies and value for the customer: evidences from household appliance sector 47
Governo della concorrenza e ruolo delle Authorities nell'Unione Europea, Paper del Dipartimento di Economia Aziendale Università degli Studi di Brescia 46
L’impresa e il suo governo 45
L'innovazione di prodotto: genesi e sviluppo delle recenti innovazioni 45
The Evolution of Business Networks along Innovation Lifetime cycle: a Longitudinal Study 45
L’accidentato cammino della liberalizzazione: un esempio emblematico 44
The Role of Open Innovation and Value Co-creation in the Challenging Transition from Industry 4.0 to Society 5.0: Toward a Theoretical Framework 44
Marketing e innovazione di prodotto 43
From collection to co-creation: towards a new role for Open Innovation Intermediaries 42
From Knowledge Ecosystems to Capabilities Ecosystems: When Open Innovation Digital Platforms Lead to Value Co-creation 38
Motivating reasons and hurdles for ethical purchases Among GEN Z consumers 29
Gen Z and Sustainable Tourism Stay: the Role of Collective Efficacy 28
“I am not unsustainable; I am on holiday!” moral disengagement and the holiday mindset of young travellers during a cruise 23
Generation Z: Values and Motivations Fostering Ethical Consumption 21
Focusing exaptation processes by microfoundational lens : a historical analysis 20
Fostering innovations for a better society: the role of markets for ideas 18
Seniors and technology: can cognitive age and life events explain the gaps? 17
Sustainable supply chain, dynamic capabilities, eco-innovation, and environmental performance in an emerging economy 10
La comunicazione obbligatoria 2
Totale 5.192
Categoria #
all - tutte 23.861
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 23.861


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020763 0 0 0 0 0 160 84 110 57 239 41 72
2020/2021773 6 82 18 80 15 94 31 96 138 99 99 15
2021/2022521 37 93 4 16 7 47 16 43 42 35 47 134
2022/2023443 77 25 21 47 27 109 5 35 47 3 22 25
2023/2024605 22 18 45 81 24 68 41 14 142 32 17 101
2024/2025467 24 11 21 159 137 115 0 0 0 0 0 0
Totale 5.192