BONERA, Michelle
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.595
NA - Nord America 2.265
AS - Asia 1.111
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
SA - Sud America 6
AF - Africa 5
OC - Oceania 3
Totale 5.994
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.254
PL - Polonia 967
IT - Italia 576
CN - Cina 512
UA - Ucraina 393
DE - Germania 201
SG - Singapore 164
GB - Regno Unito 154
HK - Hong Kong 153
FI - Finlandia 109
VN - Vietnam 77
TR - Turchia 76
IE - Irlanda 70
IN - India 54
FR - Francia 39
NL - Olanda 20
BE - Belgio 18
ID - Indonesia 18
CA - Canada 11
NP - Nepal 11
PK - Pakistan 10
EU - Europa 9
MY - Malesia 9
PH - Filippine 9
CH - Svizzera 8
SE - Svezia 8
CZ - Repubblica Ceca 7
BR - Brasile 5
KR - Corea 5
PT - Portogallo 5
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 5
TW - Taiwan 5
AU - Australia 3
DK - Danimarca 3
RU - Federazione Russa 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
AT - Austria 2
BG - Bulgaria 2
JP - Giappone 2
MU - Mauritius 2
ZW - Zimbabwe 2
BD - Bangladesh 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
DZ - Algeria 1
ES - Italia 1
IL - Israele 1
LU - Lussemburgo 1
OM - Oman 1
RO - Romania 1
SI - Slovenia 1
TH - Thailandia 1
Totale 5.994
Città #
Warsaw 963
Jacksonville 293
Woodbridge 210
Fairfield 194
Chandler 160
Hong Kong 140
Singapore 136
Princeton 134
Ashburn 126
Brescia 126
Nanjing 108
Ann Arbor 103
Houston 93
Cambridge 87
Wilmington 87
Dearborn 78
Beijing 74
Seattle 72
Dublin 69
Istanbul 60
Helsinki 58
New York 52
Lancaster 51
Milan 49
Nanchang 41
Dong Ket 38
Hebei 35
Dallas 34
Des Moines 34
Jinan 28
Jiaxing 27
Shenyang 25
Changsha 24
Latina 22
Redwood City 21
Rome 19
Verona 19
Guangzhou 18
Hanoi 17
Brussels 16
Hangzhou 16
Jakarta 14
San Diego 14
Haikou 13
Nam Định 13
Ningbo 13
Kunming 12
Rho 12
Tianjin 12
Taizhou 11
Zhengzhou 11
Boardman 10
Toronto 10
Ho Chi Minh City 9
Kocaeli 9
Los Angeles 9
Munich 9
Lahore 8
Lanzhou 8
Albino 7
Brno 7
London 7
Mumbai 7
Orange 7
Weehawken 7
Elk Grove Village 6
Mantova 6
Blackpool 5
Carignano 5
George Town 5
Grenzach-Wyhlen 5
Hefei 5
Lugano 5
San Francisco 5
Turin 5
Auburn Hills 4
Bacolod City 4
Bellano 4
Coventry 4
Fuzhou 4
Kathmandu 4
Lisbon 4
Naples 4
Poznan 4
Quarrata 4
Saronno 4
Bergamo 3
Berlin 3
Billingham 3
Bologna 3
Candia Lomellina 3
Carate Urio 3
Central 3
Changchun 3
Chongqing 3
Cleveland 3
Coccaglio 3
Como 3
Coriano 3
Cremona 3
Totale 4.334
Nome #
Does Nationality Matter in Eco-Behaviour? 281
When satire is serious: how political cartoons impact a country's brand 203
A Case Of Media Budget Definition In The Banking Industry 190
Time Horizon and Green Consumption 180
Dodicesimo Rapporto sulla Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: aprile-maggio 2012 168
Quattordicesimo Rapporto dell’Osservatorio della Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: novembre 2012 168
Nono Rapporto dell'Osservatorio della Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: novembre 2011 166
Sesto Rapporto dell'Osservatorio della Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: febbraio 2011 164
Tourism experience and destination image: the case of Garda Lake 159
How Are The Operators In The Tourism Industry Approaching The Virtual Channel 155
Cultural Differences and Different Stimuli for Online Purchasing Intention 153
Why not promote promotion for green consumption? The controversial role of Regulatory Focus 149
Evaluating political party positioning over time: A proposed methodology 140
Local-global nexus: the effect of foreigner reviewers on the evaluation of restaurants in high intensive tourist destinations 138
Being green: from attitude to actual consumption 137
Measuring hotel service quality from online consumer reviews: a proposed method 113
How DMO Can Measure the Experiences of a Large Territory 113
A study on psychological conditions and green consumption 104
Green behavior: how to encourage it 104
Political party brand identity and brand image: an empirical assessment 104
The influence of green practices and green image on customer satisfaction and word-of-mouth in the hospitality industry 104
The effects of consumer self-confidence dimensions on environmental attitudes 100
The Relevance of Visual Merchandising for Online Retailers 97
The propensity of e-commerce usage: the influencing variables 91
Eco-awareness, eco-responsibility and eco-behaviour: a cross-country analysis 90
Le tendenze evolutive nelle politiche di marketing e comunicazione dell’impresa aeroportuale 89
Consumo sostenibile e tratti della personalità 86
Time horizon e consumo green 84
Alla ricerca del consumatore ecologico: un modello di analisi 81
Stimolare le scelte di consumo green 80
Regulatory focus and green consumption: the controversial role of prevention 80
Analisi del posizionamento esperienziale di un format recettivo 80
Quarto Rapporto dell'Osservatorio della Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: novembre 2010 79
Are the Italian Millennials similar or different from the US Millennials? 78
The online buying process in the fashion industry 75
Settimo Rapporto dell'Osservatorio sulla Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: Maggio 2011 74
Striving to Promote Green Consumption: the Impact of Regulatory Focus and Time Horizon 72
The vacation decision making process: tourism in the Garda Lake 68
Web orientation and value chain evolution in the tourism industry 66
Online visual merchandising vs. fashion websites’ attractiveness and popularity 66
A possible stimulus of the consumers–citizens’ sustainable consumption 66
The coding process evaluation in the measurement of advertising effectiveness 64
The effectiveness of advertising: a literature review 63
Budget definition and media planning in a bank re-branding situation 62
The effectiveness of comparative advertising: a literature review 61
La gestione strategica a livello di corporate 61
Esperienza di visita museale e Cultural Heritage: un’indagine su “Il Vittoriale degli Italiani” 60
Exploring the critical incident technique as a method for the analysis of online customer reviews (EA) 60
Energia elettrica: aspetti evolutivi nella comunicazione aziendale 56
Il ruolo di Internet nelle relazioni con gli stakeholder. Il settore dell’energia elettrica 56
Il mercato delle concessionarie di pubblicità 55
Il controllo della pubblicità: uno strumento di verifica del messaggio 55
Quarto rapporto dell'osservatorio della Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: novembre 2010 55
La comunicazione sul Web 55
Le concessionarie di pubblicità e il loro mercato 52
La Corporate Strategy 49
The great Millennials’ trouble: leading or confused green generation? An Italian insight 49
Marketing e politiche commerciali dell'impresa aeroportuale 47
La rilevanza delle variabili predittive della propensione all’acquisto online 46
The influence of foreigners’ buzzing on TripAdvisor ranking of restaurants in Venice: implications for the sustainability of over-touristed heritage cities 46
Online communication in the electric power distribution industry 45
Think with me, or think for me? On the future role of artificial intelligence in marketing strategy formulation 39
Gen Z and Sustainable Tourism Stay: the Role of Collective Efficacy 36
Motivating reasons and hurdles for ethical purchases Among GEN Z consumers 29
Technical and Hedonistic Variables of Online Visual Merchandising: Do They Influence Apparel Website Popularity and Attractiveness? 28
Gen Z and Sustainable Tourism Stay: the Role of Collective Efficacy 25
Generation Z: Values and Motivations Fostering Ethical Consumption 19
A Proposed Benchmark Analysis of the Connection Between Wine Production and Destination Perception 19
“I am not unsustainable; I am on holiday!” moral disengagement and the holiday mindset of young travellers during a cruise 18
Seniors and technology: can cognitive age and life events explain the gaps? 16
Monitoring the Experiential Content of a Touristic Service: An Abstract 15
Totale 6.136
Categoria #
all - tutte 24.539
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 24.539


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020976 0 0 0 0 70 188 132 138 88 207 65 88
2020/20211.005 34 96 31 108 40 112 43 125 159 121 84 52
2021/2022528 30 80 4 24 6 51 15 59 35 44 41 139
2022/2023475 74 29 21 48 32 111 9 47 51 15 21 17
2023/2024613 37 20 44 48 25 79 46 47 152 11 11 93
2024/2025361 36 18 35 150 122 0 0 0 0 0 0 0
Totale 6.136