BONERA, Michelle
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.572
NA - Nord America 2.167
AS - Asia 926
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
AF - Africa 5
SA - Sud America 4
OC - Oceania 3
Totale 5.686
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.156
PL - Polonia 963
IT - Italia 564
CN - Cina 512
UA - Ucraina 393
DE - Germania 201
GB - Regno Unito 154
HK - Hong Kong 151
FI - Finlandia 106
VN - Vietnam 77
IE - Irlanda 70
SG - Singapore 66
IN - India 54
FR - Francia 39
NL - Olanda 20
BE - Belgio 18
TR - Turchia 16
CA - Canada 11
PK - Pakistan 10
EU - Europa 9
MY - Malesia 9
CH - Svizzera 8
SE - Svezia 8
CZ - Repubblica Ceca 7
ID - Indonesia 6
PH - Filippine 5
PT - Portogallo 5
TW - Taiwan 5
KR - Corea 4
AU - Australia 3
BR - Brasile 3
DK - Danimarca 3
NP - Nepal 3
RU - Federazione Russa 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
BG - Bulgaria 2
JP - Giappone 2
MU - Mauritius 2
ZW - Zimbabwe 2
BD - Bangladesh 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
DZ - Algeria 1
ES - Italia 1
IL - Israele 1
LU - Lussemburgo 1
OM - Oman 1
RO - Romania 1
SI - Slovenia 1
TH - Thailandia 1
Totale 5.686
Città #
Warsaw 963
Jacksonville 293
Woodbridge 210
Fairfield 194
Chandler 160
Hong Kong 140
Princeton 134
Brescia 124
Nanjing 108
Ashburn 104
Ann Arbor 103
Houston 93
Cambridge 87
Wilmington 87
Dearborn 78
Beijing 74
Seattle 72
Dublin 69
Helsinki 56
New York 52
Lancaster 51
Milan 47
Nanchang 41
Singapore 39
Dong Ket 38
Hebei 35
Dallas 34
Des Moines 34
Jinan 28
Jiaxing 27
Shenyang 25
Changsha 24
Latina 22
Redwood City 21
Rome 19
Verona 19
Guangzhou 18
Hanoi 17
Brussels 16
Hangzhou 16
San Diego 14
Haikou 13
Nam Định 13
Ningbo 13
Kunming 12
Rho 12
Tianjin 12
Taizhou 11
Zhengzhou 11
Boardman 10
Toronto 10
Ho Chi Minh City 9
Kocaeli 9
Los Angeles 9
Munich 9
Lahore 8
Lanzhou 8
Albino 7
Brno 7
London 7
Mumbai 7
Orange 7
Weehawken 7
Elk Grove Village 6
Mantova 6
Blackpool 5
Carignano 5
George Town 5
Grenzach-Wyhlen 5
Hefei 5
Lugano 5
San Francisco 5
Turin 5
Auburn Hills 4
Bellano 4
Coventry 4
Fuzhou 4
Lisbon 4
Naples 4
Quarrata 4
Saronno 4
Bergamo 3
Berlin 3
Billingham 3
Bologna 3
Candia Lomellina 3
Carate Urio 3
Central 3
Changchun 3
Chongqing 3
Cleveland 3
Coccaglio 3
Como 3
Coriano 3
Cremona 3
Duncan 3
Jawalakhel 3
Jyväskylä 3
Mainz 3
New Taipei 3
Totale 4.138
Nome #
Does Nationality Matter in Eco-Behaviour? 275
When satire is serious: how political cartoons impact a country's brand 199
A Case Of Media Budget Definition In The Banking Industry 186
Time Horizon and Green Consumption 177
Dodicesimo Rapporto sulla Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: aprile-maggio 2012 164
Quattordicesimo Rapporto dell’Osservatorio della Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: novembre 2012 163
Nono Rapporto dell'Osservatorio della Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: novembre 2011 162
Sesto Rapporto dell'Osservatorio della Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: febbraio 2011 159
How Are The Operators In The Tourism Industry Approaching The Virtual Channel 151
Tourism experience and destination image: the case of Garda Lake 149
Cultural Differences and Different Stimuli for Online Purchasing Intention 148
Evaluating political party positioning over time: A proposed methodology 138
Why not promote promotion for green consumption? The controversial role of Regulatory Focus 137
Local-global nexus: the effect of foreigner reviewers on the evaluation of restaurants in high intensive tourist destinations 133
Being green: from attitude to actual consumption 132
How DMO Can Measure the Experiences of a Large Territory 110
Measuring hotel service quality from online consumer reviews: a proposed method 109
A study on psychological conditions and green consumption 101
Green behavior: how to encourage it 100
Political party brand identity and brand image: an empirical assessment 100
The effects of consumer self-confidence dimensions on environmental attitudes 97
The influence of green practices and green image on customer satisfaction and word-of-mouth in the hospitality industry 96
The Relevance of Visual Merchandising for Online Retailers 94
The propensity of e-commerce usage: the influencing variables 88
Eco-awareness, eco-responsibility and eco-behaviour: a cross-country analysis 86
Consumo sostenibile e tratti della personalità 80
Time horizon e consumo green 80
Quarto Rapporto dell'Osservatorio della Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: novembre 2010 76
Regulatory focus and green consumption: the controversial role of prevention 76
Alla ricerca del consumatore ecologico: un modello di analisi 76
Analisi del posizionamento esperienziale di un format recettivo 76
Stimolare le scelte di consumo green 75
Are the Italian Millennials similar or different from the US Millennials? 74
Le tendenze evolutive nelle politiche di marketing e comunicazione dell’impresa aeroportuale 72
Settimo Rapporto dell'Osservatorio sulla Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: Maggio 2011 70
The online buying process in the fashion industry 69
Striving to Promote Green Consumption: the Impact of Regulatory Focus and Time Horizon 69
The vacation decision making process: tourism in the Garda Lake 64
Online visual merchandising vs. fashion websites’ attractiveness and popularity 63
Web orientation and value chain evolution in the tourism industry 62
A possible stimulus of the consumers–citizens’ sustainable consumption 62
The coding process evaluation in the measurement of advertising effectiveness 61
Budget definition and media planning in a bank re-branding situation 59
La gestione strategica a livello di corporate 58
The effectiveness of comparative advertising: a literature review 57
Esperienza di visita museale e Cultural Heritage: un’indagine su “Il Vittoriale degli Italiani” 57
The effectiveness of advertising: a literature review 56
Exploring the critical incident technique as a method for the analysis of online customer reviews (EA) 56
Energia elettrica: aspetti evolutivi nella comunicazione aziendale 54
Il controllo della pubblicità: uno strumento di verifica del messaggio 53
Il ruolo di Internet nelle relazioni con gli stakeholder. Il settore dell’energia elettrica 52
Il mercato delle concessionarie di pubblicità 52
La comunicazione sul Web 52
Quarto rapporto dell'osservatorio della Congiuntura Turistica nella Provincia di Brescia: novembre 2010 51
Le concessionarie di pubblicità e il loro mercato 49
La Corporate Strategy 46
The great Millennials’ trouble: leading or confused green generation? An Italian insight 46
Marketing e politiche commerciali dell'impresa aeroportuale 43
La rilevanza delle variabili predittive della propensione all’acquisto online 43
The influence of foreigners’ buzzing on TripAdvisor ranking of restaurants in Venice: implications for the sustainability of over-touristed heritage cities 43
Online communication in the electric power distribution industry 41
Think with me, or think for me? On the future role of artificial intelligence in marketing strategy formulation 36
Gen Z and Sustainable Tourism Stay: the Role of Collective Efficacy 33
Motivating reasons and hurdles for ethical purchases Among GEN Z consumers 26
Gen Z and Sustainable Tourism Stay: the Role of Collective Efficacy 21
Technical and Hedonistic Variables of Online Visual Merchandising: Do They Influence Apparel Website Popularity and Attractiveness? 21
A Proposed Benchmark Analysis of the Connection Between Wine Production and Destination Perception 16
Generation Z: Values and Motivations Fostering Ethical Consumption 14
Monitoring the Experiential Content of a Touristic Service: An Abstract 13
Seniors and technology: can cognitive age and life events explain the gaps? 12
“I am not unsustainable; I am on holiday!” moral disengagement and the holiday mindset of young travellers during a cruise 9
Totale 5.828
Categoria #
all - tutte 21.615
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 21.615


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.214 0 62 66 110 70 188 132 138 88 207 65 88
2020/20211.005 34 96 31 108 40 112 43 125 159 121 84 52
2021/2022528 30 80 4 24 6 51 15 59 35 44 41 139
2022/2023475 74 29 21 48 32 111 9 47 51 15 21 17
2023/2024613 37 20 44 48 25 79 46 47 152 11 11 93
2024/202553 36 17 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 5.828