Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 41 a 60 di 71
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Time horizon e consumo green 1-gen-2014 Codini, Anna Paola; Bonera, Michelle; Miniero, Giulia
The Relevance of Visual Merchandising for Online Retailers 1-gen-2014 Bonera, Michelle; Corvi, Elisabetta
Being green: from attitude to actual consumption 1-gen-2014 Miniero, Giulia; Codini, Anna Paola; Bonera, Michelle; Corvi, Elisabetta; Bertoli, Giuseppe
Stimolare le scelte di consumo green 1-gen-2015 Bonera, Michelle; Codini, Anna Paola; Miniero, Giulia; Corvi, Elisabetta
Tourism experience and destination image: the case of Garda Lake 1-gen-2015 Bertoli, Giuseppe; Bonera, Michelle; Codini, Anna Paola; Miniero, Giulia
Regulatory focus and green consumption: the controversial role of prevention 1-gen-2015 Codini, Anna Paola; Bonera, Michelle; Miniero, Giulia
Eco-awareness, eco-responsibility and eco-behaviour: a cross-country analysis 1-gen-2016 Bonera, Michelle; Corvi, Elisabetta; Codini, Anna Paola; Ruijing, Ma
Time Horizon and Green Consumption 1-gen-2016 Codini, Anna Paola; Bonera, Michelle; Giulia, M.
A Proposed Benchmark Analysis of the Connection Between Wine Production and Destination Perception 1-gen-2016 Bigi, Alessandro; Bonera, Michelle
Evaluating political party positioning over time: A proposed methodology 1-gen-2016 Bigi, Alessandro; Bonera, Michelle; Bal, Anjali
Esperienza di visita museale e Cultural Heritage: un’indagine su “Il Vittoriale degli Italiani” 1-gen-2016 Bertoli, Giuseppe; Bonera, Michelle; Codini, Anna Paola
Alla ricerca del consumatore ecologico: un modello di analisi 1-gen-2017 Codini, Anna; Bonera, Michelle; Corvi, Elisabetta
Does Nationality Matter in Eco-Behaviour? 1-gen-2017 Bonera, Michelle; Corvi, Elisabetta; Codini, Anna Paola; Ma, Ruijing
Analisi del posizionamento esperienziale di un format recettivo 1-gen-2017 Bertoli, G.; Bonera, M.; Bigi, A.; Corvi, E.
Cultural Differences and Different Stimuli for Online Purchasing Intention 1-gen-2018 Bigi, A.; Bonera, M.; Corvi, E.
Exploring the critical incident technique as a method for the analysis of online customer reviews (EA) 1-gen-2018 Boon, Edward; Bougary, Laura; Bigi, Alessandro; Bonera, Michelle
Local-global nexus: the effect of foreigner reviewers on the evaluation of restaurants in high intensive tourist destinations 1-gen-2018 DE NONI, Ivan; Ganzaroli, Andrea; Bonera, Michelle
Why not promote promotion for green consumption? The controversial role of Regulatory Focus 1-gen-2018 Codini, A.; Miniero, G.; Bonera, M.
Technical and Hedonistic Variables of Online Visual Merchandising: Do They Influence Apparel Website Popularity and Attractiveness? 1-gen-2019 Bigi, A.; Bonera, M.; Corvi, E.
Monitoring the Experiential Content of a Touristic Service: An Abstract 1-gen-2019 Bigi, Alessandro; Bonera, Michelle; Corvi, Elisabetta
Mostrati risultati da 41 a 60 di 71
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile