Sfoglia per Autore
L’università conviene? : Un’analisi dei rischi dell’investimento in istruzione universitaria nel sistema del 3+2
2021-01-01 Abbiati, Giovanni Maria; Assirelli, Giulia; Azzolini, Davide; Barone, Carlo
Repetita Iuvant? A Repeated Randomized Controlled Trial on the Effectiveness of an At-Scale Teacher Professional Development Program
2021-01-01 Abbiati, Giovanni Maria; Argentin, Gianluca; Caputo, Andrea; Pennisi, Aline
Merging datasets of CyberSecurity incidents for fun and insight
2021-01-01 Abbiati, Giovanni; Ranise, Silvio; Schizzerotto, Antonio; Siena, Alberto
L’efficacia degli insegnanti : spunti di ricerca per la sociologia
2021-01-01 Abbiati, Giovanni Maria
The effects of an information campaign beyond university enrolment: A large-scale field experiment on the choices of high school students
2022-01-01 Ballarino, Gabriele; Filippin, Antonio; Abbiati, Giovanni; Argentin, Gianluca; Barone, Carlo; Schizzerotto, Antonio
Experimental Research in Education: An Appraisal of the Italian Experience
2022-01-01 Abbiati, Giovanni Maria; Argentin, Gianluca; Azzolini, Davide; Ballarino, Gabriele; Vergolini, Loris
“Like with like” or “do like?” Modeling peer effects in the classroom
2023-01-01 Pratschke, Jonathan; Abbiati, Giovanni
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile