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IL SERVIZIO POST-VENDITA NEL SETTORE DELL'APPARECCHIO DOMESTICO. UNO STATO DELL'ARTE 1-gen-2007 Perona, Marco; Saccani, Nicola; Pasinetti, Michele; Bacchetti, Andrea; Tassi, M.
Performance assessment of service shops: an empirical investigation 1-gen-2008 Bacchetti, Andrea; Pasinetti, Michele; Perona, Marco; Saccani, Nicola
The outsourcing of product service provision for durable consumer goods. A methodology for process and performance assessment of third party service shops 1-gen-2008 Bacchetti, Andrea; Pasinetti, Michele; Perona, Marco; Saccani, Nicola
Da Operatore post-vendita a Imprenditore 1-gen-2008 Bacchetti, Andrea; Corti, D; Gaiardelli, P; Pasinetti, Michele; Pezzotta, G; Saccani, Nicola
Tracciabilità delle commesse di riparazione 1-gen-2010 Pasinetti, Michele; Saccani, Nicola; Terlenghi, S.
Tracciabilità di commessa per le riparazioni. Un differenziale competitivo per le PMI 1-gen-2010 Pasinetti, Michele; Saccani, Nicola; Terlenghi, S.
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